Skip to content
Mediapasaz.pl Logo

Znajdź polską instrukcję obsługi

Mediapasaz.pl Logo

Serwis Phonearena podał specyfikację Huawei Ascend P8. Niebawem premiera

Do sieci trafiła prawdopodobna konfiguracja techniczna długo oczekiwanego Huawei Ascend P8. Z materiałów opublikowanych przez serwis Phonearena wynika, że smartfon ma trafić do sprzedaży jeszcze w I kw. 2015r.

Huawei Ascend P8 z 8-rdzeniowym procesorem

Premiera zaplanowana na marzec 2015r.

Z doniesień serwisu informacyjnego Phonearena wynika, że w marcu tego roku na rynku pojawi się długo długo oczekiwany następca flagowego Ascenda P7, tj. model P8. Wiadomo już, że urządzenie będzie bazowało na najlepszych podzespołach dostępnych na rynku i zostanie wyposażone w 32 GB przestrzeni dyskowej, 3 GB pamięci RAM, a także szybki 8-rdzeniowy, 64-bitowy procesor Kirin 930. Do dyspozycji użytkownika będzie 5,2-calowy wyświetlacz o rozdzielczości FullHD.

  • Sprawdź również: Ranking telefonów komórkowych w abonamencie sieci Play | Zaktualizowany ranking TOP10 najlepszych smartfonów, które […]

Obudowa Huawei Ascenda P8 ma być wykonana z 1 kawałka metalu. Producent nie potwierdza rewelacji przekazanych przez Phonearena.

Huawei Ascend P8 godną konkurencją dla iPhone 6 i Galaxy S6?

Huawei Ascend P8Huawei Ascend P8 będzie dostępny w cenie ok. 500 dolarów amerykańskich i ma konkurować z flagowymi smartfonami marek Apple oraz Samsung. Urządzenie ma bazować na najnowszym Androidzie 5.0 Lollipop, bo w ocenie chińskiego producenta poziom sprzedaży smartfonów z konkurencyjnym systemem operacyjnym Windows Phone nadal rozczarowuje. Już dwa miesiące temu przedstawiciele Huawei ocenili, że do tej poru nie zyskali spodziewanego zwrotu inwestycji na smartfonach bazujących na OS’ie ggiganta z Redmond. Producent określił wręcz, że żadnemu producentowi urządzeń mobilnych na świecie nie udało się zarobić na modelach wyposażonych w WP.

Huawei już wielokrotnie krytykowało Windows Phone i podkreślało, że możliwości tego systemu są niewystarczające dla użytkownika.

Przez ostatnie 8 miesięcy Microsoft starał się wzmocnić swoją obecność na rynku, ale bezskutecznie. W zdobyciu popularności nie pomogło nawet udostępnienie bezpłatnych licencji systemu; szacunkowy udział na tego OS’a w całym rynku jest szacowany na około 3% (dane opublikowane przez DigiTimes dowodzą, że udziały MS kurczą się i w porównaniu IV kw. 2013r. do IV kw. 2014r. gigant z Redmond stracił około 0,6 pkt. proc).

Oceń stronę